Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Archiwum

Konkurs graficzny Fabryki Słów

Takiego konkursu jeszcze nie było!

Przeczytaj opowiadanie, stwórz ilustrację i weź udział w głosowaniu.
Zasady są proste:
1) Przeczytaj tytułowe opowiadanie z Dożywocia” Marty Kisiel
2) Stwórz ilustrację o wymiarach 3500×2500 pikseli
3) Plik podglądowy JPG o wymiarach 800-1000 pikseli w podstawie prześlij na adres biuro@fabryka.pl do 30 czerwca 2010r., a Twoja praca weźmie udział w głosowaniu na www.fabryka. pl
Zwycięża ilustracja z największą ilością głosów.
Regulamin konkursu
“Dożywocie” – ilustracja na okładkę
1. Konkurs skierowany jest do osób pragnących nawiązać współpracę z wydawnictwem Fabryka Słów w zakresie tworzenia ilustracji okładkowych.
2. Konkurs jest dwuetapowy. 
Pierwszy etap trwa od 7 maja 2010 r. do 30 czerwca 2010 r.
Drugi etap trwa od 1 lipca 2010 r. do 15 lipca 2010 r.
3. Pierwszy etap konkurs polega na nadesłaniu grafiki – ilustracji na okładkę książki – zbioru opowiadań Marty Kisiel “Dożywocie”. Docelowa praca powinna mieć rozdzielczość 3500×2500 pikseli, natomiast plik podglądowy w formacie JPG – tylko taki należy wysłać na konkurs – powinien mieć rozdzielczość ok. 800-1000 pikseli w podstawie.
4. Na stronie www.fabryka.pl dostępny będzie tekst tytułowego opowiadanie, na podstawie należy stworzyć grafikę.
5. Pliki poglądowe prosimy wysyłać na adres: biuro@fabryka.pl, w tytule maila prosimy wpisać “Dożywocie” – ilustracja na okładkę.
6. W drugim etapie konkursu, w dniach 1-15 lipca 2010 r. na stronie www.fabryka.pl opublikowane zostaną wszystkie nadesłane prace, które poddane będą głosowaniu wszystkich zainteresowanych. Dla głosujących przewidujemy nagrody w postaci książek Fabryki Słów (lista książek do wygrania podana będzie po ogłoszeniu drugiego etapu głosowania)
7. Można zagłosować na tylko jedną pracę.
8. Nagrodą w konkursie jest wykorzystanie, nadesłanej przez zwycięzcę, grafiki na okładce książki Marty Kisiel “Dożywocie” wraz z informacją w stopce o autorze ilustracji.
9. Po rozwiązaniu konkursu Wydawnictwo kontaktuje się ze zwycięzcą za pomocą poczty elektronicznej.
Wydawnictwo zastrzega sobie możliwość odstąpienia od konkursu w dowolnym czasie, bez podania przyczyn.