Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Filmy

Lokowanie produktów w sadze Transformers (wideo)

Choć franczyza filmów „Transformers” ma swoje korzenie w zabawce stworzonej przez Hasbro, to sama z siebie daje olbrzymie pole do popisu, jeżeli chodzi o komercjalizację i sprzedaż zabawek dla dzieci czy gadżetów dla dorosłych. Jednak mimo wszystko prezentowanie wielu innych marek przed kamerą, za którą stoi Michael Bay jest lekką przesadą.

 

Mimo tego, że Michael Bay początkowo odpowiadał właśnie za komercjalizację Transformersów, a dopiero potem zajął się filmami, to przez niektóre osoby takowe postępowanie nie jest dobrze widziane. A jakbyście nie wierzyli, że taka sytuacja faktycznie ma miejsce, to możecie obejrzeć poniższy film, który idealnie prezentuje tę aktywność komercjalizacyjną.

Niektóre z tych akcji wydają się nie być zamierzone, na przykład te, w których widzimy Capital Bank i MetLife na drapaczach chmur, które zawsze miały na sobie te nazwy – jest to więc bardziej kwestia samej lokalizacji. Ale MountainDew i Xbox 360, które przemieniają się w Transformersy to pewny dowód na to, że Bay maczał w tym palce.