Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Do AuZtralii marsz

Phalanx zaprasza na wyprawę do „AuZtralii” Martina Wallace’a, gdzie oprócz malowniczych widoków, kangurów oraz ton piachu nie trudno natknąć się na Przedwiecznych – a ich trzeba eliminować! Jednak pośpiech ma tu wielkie znaczenie, gdyż wydawca zasygnalizował, że liczba biletów (egzemplarzy) jest ograniczona.

Martin Wallace w „AuZtralii” penetruje kontynent skazańców niejako kontynuując wątki z swego innego tytułu z Mitologią Cthulhu w roli głównej – „Studium w Szmaragdzie”, zaprojektowanego na bazie opowiadania Neila Gaimana. Niemniej, tym razem gracze nie będą w świecie gry reprezentowani przez sławne postacie literackie (np. Sherlocka Holmesa), lecz będą musieli stanąć na stanowisku dowódcy armii i rozpocząć ofensywę na wciąż zagrażające ludzkości monstra, skryte w sercu niezbadanego jeszcze kontynentu.

1 start auzt 4

W tytule gracze wcielający się w dowódcę inwazyjnych wojsk, przed rozpoczęciem ofensywy muszą zgromadzić – za pomocą farm i plantacji – odpowiednie środki, do wyszkolenia i utrzymania regularnych oddziałów. Jednak przemieszczanie się po niemalże pustynnych obszarach Australii nie jest wcale takie proste, dlatego też budowa kolei jest czymś, co ułatwi nie tylko organizację ruchów wojsk, ale pozwoli również utworzyć gospodarstwa w znacznej odległości od portu (centrum dowodzenia). Uważać trzeba tylko na czas, ponieważ po przebudzeniu Przedwiecznych wybudowanie i utrzymanie farm i plantacji będzie najmniejszym z wyzwań gracza.

1 start auzt 2

Cała akcja „AuZtralii” osadzona jest w alternatywnej historii, gdzie Australia to praktycznie dziewiczy ląd, opanowany wyłącznie przez Przedwiecznych i ich wyznawców. Środek kontynentu został mocno skażony i nikt, kto próbuje dotrzeć tam z „bluźnierczych” pobudek nie powrócił stamtąd w pełnej poczytalności. Wojska ludzkości (graczów) mimo doświadczeń i obserwacji postanawiają wywalczyć dla siebie lepszą przyszłość.

1 start auzt 3