Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Elekt a dodatki

Klimatyczna gra karciana „Elekt” niedługo zbierze osiemdziesiąt tysięcy z trzydziestu potrzebnych do ufundowania, a oprócz podstawowej wersji tytułu na wspierających czeka już kilka dodatków.

Dodatek „Wiedźmy”

Damy Dominatu – piękne, mordercze, bezwzględne.

Osiem kart do gry „Elekt”.

Uwaga! Ilustracje na kartach ukazują nagość, przemoc, dyskryminację, sceny popełniania przestępstw. Wymagany wiek gracza to minimum 18 lat.

Robocze nazwy pierwszych 4 kart:
1. Milczące komnaty
2. Teatr Lubieżności
3. Zakazane zabawy
4. Łamacz Serc
Kolejne 4 nie mają jeszcze nazw. Wybieramy je w trybie konkursowym na naszym Facebooku (fb.com/graelekt)

Za każde 100 wsparć tego dodatku wydawcy dorzucą kolejną kartę do gry. Maksymalnie 12 kart w zestawie.

2 Dodatek Wiedzmy

Dodatek „Powołanie”

Powołanie – mini dodatek do gry „Elekt”, który jest odpowiedzą na Wasze pomysły i sugestie.

16 kart ze sługami, które wzbogacają początkową fazę rozgrywki. „Powołanie” zawiera po 4 karty każdej nowej Jednostki Podstawowej. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy złożyć oryginalne Jednostki Podstawowe z tymi z dodatku i wylosować z tej puli 4, które będą brały udział w danej partii. Wszyscy gracze otrzymują taki sam zestaw (oczywiście nikt nie zabroni Wam zagrać inaczej np. pozwolić każdemu graczowi wybrać sobie startowej ręki – na własną odpowiedzialność.

3 Dodatek powolanie

Minidodatek „Spiż”

Spiż to psychoaktywny środek pobudzający stosowany zarówno przez arystokrację jak i plebs. Wywołuje silne halucynacje i wrażenie rozkoszy. Czasami słyszy się opowieści o ludziach zabitych przez zwidy, które wyśnili.
Dodatek zawiera już 6 kart, dzięki Twojemu wsparciu będzie ich jeszcze więcej!

Ten normalnie płatny dodatek, odblokował się jako cel i będzie bezpłatnie dołączony do każdego egzemplarza gry Elekt wspartej na zagramw.to.

3 Spiz

Minidodatek „Klanarchia”

Trzech wyklętych, z którymi wasz ród może się sprzymierzyć.

Nekrarcha – praktykujący ścieżki okultyzmu zakazane nawet w Dominacie, potężny władca nieumarłych potrafi przywołać unicestwione Jednostki.

Treser Cieni – przebiegły i sadystyczny mistrz zaklinania ze Zguby. Przekształca ludzi w Cienie – agentów Dominatu i szkoli ich w przechodzeniu przez Pomrok.

Syndyk krwi – Członek tajemnej wampirzej loży, który przeniknął do Cesarskiego dworu. Mistrz ataków z zaskoczenia i manipulowania umysłów jest niezwykle groźny w bezpośrednim starciu.

4 Klanarchia