Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Glory bije rekordy!

Gra o rycerzach? Czyżby naprawdę kogoś ekscytowały treningi, włóczenie się w poszukiwaniu patronów i modlitwy? A jednak, tyle tylko, że “Glory” to wcale nie taka nużąca gra jakby z powyższego wnikało – wszystko tu jest zbalansowane tak, aby gracze wkręcali się w dynamiczną rozgrywkę i cieszyli się późnośredniowiecznym klimatem.

Kampania!

Co ciekawe, zbiórka na ufundowanie tytułu idzie pomyślnie, potrzebne do wydania środki udało się zgromadzić w ponad dziesięć godzin, a kampania potrwa jeszcze mniej więcej dwa i pół tygodnia, podczas których będzie można mocno podrasować standardową zawartość pudełka. Właściwie – to już się stało.

Wszelkie podstawowe zasoby zostały ufundowane i nie ma już żadnych obaw o to, czy gra w ogóle się ufunduje – teraz wystarczy wesprzeć, ciesząc się nie tylko jedną z najciekawszych gier tego roku, ale i dodatkową, ekskluzywną zawartością, która nie będzie dostępna poza kampanią (tj. w regularnej sprzedaży). Nie jest to oczywiście jedyna zaleta akcji, ponieważ sama cena również ulegnie zmianie i wcale nie na lepsze (czyt. tańsze) – z każdym tygodniem próg podstawowego wsparcia wzrasta.

W “Glory” wcielasz się w rolę młodego rycerzem, którego jedynym celem jest zdobycie sławy i chwały. W twoim przypadku jedyną możliwością są serie turniejów, przygód i pojedynków. Podczas każdej tury będziesz musiał przeznaczyć swój cenny czas na różne akcje, pomagające w zwiększeniu szans na wygraną – czeka na ciebie więc nie tylko trening i walka turniejowa, ale i modlitwa, pozyskiwanie wpływowych sojuszników czy zabawa w najemnika. Oprócz tego będziesz mógł pozyskać łupy albo odwiedzać panią swego serca, a wszystko po to, aby zostać mistrzem i najsławniejszym rycerzem piętnastowiecznej Europy.

“Glory” to klasyczna eurogra zaprojektowana przez dwóch rekonstruktorów średniowiecza, którzy chcą opowiedzieć historię o życiu rycerza w języku gry planszowej. W grze zobaczycie fazę przygotwań w mechanice worker placement, turnieje między graczami (opcjonalnie) i innymi rycerzami, ponadto pojedynki, w których szczęście jest mniej ważne niż łaska Boża.

Gra została objęta patronatem Kawerny.

Dotychczas udało się odblokować aż cztery dodatkowe, choć na horyzoncie jawią się kolejne, a te wraz z postępem w kampanii będą tylko wzrastać.

Korzyści z kampanii