Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Idziemy na smoka czy na trolle?

Wydawnictwo Rebel w bieżącym roku planuje wydanie reedycji niezwykle popularnej gry Adama Kałuży oraz premierę drugiej odsłony cyklu, w których można wypuścić się z krasnoludami na smoka, albo ramię w ramię stanąć z rycerzami przeciw trollom.

Drako: Smok i Krasnoludy

Słońce paliło niemiłosiernie. Niewielka, cicha dolinka, wypełniona bzyczeniem much zlatujących się do leżącej na środku padliny, zdawała się zupełnie opuszczona. Młody smok nie zastanawiał się skąd wzięła się w takim miejscu martwa owca. Bestia zniżyła lot.

W cieniu rzadkich drzew porastających granice dolinki niemożliwością było dojrzeć stojącego nieruchomo masywnego krasnoluda. Pomimo potu ściekającego mu spod wysłużonej, ale nadal niewiarygodnie mocnej kolczugi, pomimo irytującego swędzenia pod gęstą brodą i marzeń o kuflu zimnego piwa Morin nie opuścił napiętej kuszy nawet na chwilę. Czekał.

W grze “Drako: Smok i Krasnoludy” jeden z graczy kieruje zespołem trzech krasnoludów, których celem jest pokonanie smoka. Musi tego dokonać w określonym czasie – zanim wyczerpie się talia jego kart – wygrywa wtedy grę. Każdy krasnolud posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu.

Drugi z graczy kieruje smokiem – jego celem jest przeżycie lub pokonanie krasnoludów. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się – smok odlatuje, a kierujący nim gracz zostaje zwycięzcą. Wygrywa także, jeżeli uda mu się pokonać wszystkich krasnoludów (co jednak zdarza się niesłychanie rzadko, ponieważ smok jest osłabiony i uwięziony na niewielkim obszarze).

Drako: Rycerze i Trolle

W Królestwie panował pokój i dobrobyt. Król – łaskawy władca – zajmował się nie tylko sprawami wielkiej wagi, ale także małymi problemami ludzie biedniejszych i zamieszkujących bardziej odległe ziemie.

Pewnego słonecznego dnia do władcy zawitał posłaniec z nowiną, po wysłuchaniu której oblicze Króla całkowicie się zmieniło. Jedna z wiosek mieszczących się tuż przy mokradłach doniosła, że na ich terenie grasuje grupa Trolli, których nie widziano już od wielu, wielu lat. 

Do Trollich Mokradeł wysyłano kolejne grupy poszukiwaczy przygód. Niestety żadna z nich do tej pory nie wróciła z tarczą. Po wielu słuch zaginął. Aż wreszcie pojawiła się Złota Drużyna, specjalizująca się w sprawach beznadziejnych (i takich o wysokiej stopie zwrotu).

Kto przeżyje to starcie: niebezpieczne Trolle czy Złota Drużyna poszukiwaczy przygód? Wszystko w Waszych rękach!

W grze “Drako: Rycerze i Trolle” jeden z graczy kieruje zespołem trzech poszukiwaczy przygód, których celem jest pokonanie dwóch Trolli. Musi tego dokonać w określonym czasie (zanim wyczerpie się ich talia kart) – wtedy wygra rozgrywkę. Każda postać posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu.

Drugi z graczy kieruje dwoma Trollami – ich celem jest utrzymać się przy życiu lub pokonać Złotą Drużynę. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się – Trolle pozostają na swoim miejscu wciąż nękając okoliczne wioski i odnosząc tym samym zwycięstwo.Wygrywają także, jeżeli uda im się pokonać wszystkich ludzi.