Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Łowcy A.D. 2114 w ostatnich trzech dniach

Jeszcze tylko przez trzy dni będzie można wesprzeć jedną z ciekawszych gier polskiego autora tego roku, czyli “Łowców A.D. 2114”, która na platformie zagramw.to zebrała dotychczas niemal 100 tysięcy PLN. 

Strona wsparcia!

Łowcy A. D. 2114 to kooperacyjna gra planszowa przeznaczona dla 1 do 4 graczy. Gracze wcielą się w łowców maszyn i wezmą udział w rozbudowanej i wciągającej kampanii, na którą składa się ponad 200 kart fabularnych i unikalnych lokacji. Podejmowane wybory oraz przyjęta strategia będą miały decydujący wpływ na wydarzenia otaczające bohaterów.

Trzeba również wiedzieć, że udało się odblokować wiele ekskluzywnych celów, które pozwoliły standardowe pudełko rozbudować o nowe elementy, a co za tym idzie podnieść regrywalność, dzięki wprowadzeniu dodatkowych modułów i wariantów mechanicznych.

Rok 2111. Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.

Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety. Uderzenie wywołało katastrofalne skutki – nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.

Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce. Zapadła ciemność. Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.

Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety. Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.

Wśród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.