Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Postapokalipsa na planszy

Krzysztof Głośnicki (“Elekt”) i Maciej Drewing w nadchodzącym roku zaproponują graczom podróż do postapokaliptycznej krainy, gdzie chlebem powszednim będzie szukanie cennych artefaktów albo uciekanie przed wygłodniałym mutantem. Dokładna data premiery “Zony” nie jest jeszcze znana, ale dotychczasowe informacje wydawnictwa Rebel pozwalają przypuszczać, że będzie to raczej pierwsza połowa 2019 roku.

Przeżyj w najniebezpieczniejszej strefie świata! Wejdź w skórę szperacza zmagającego się z wypaczoną rzeczywistością Zony. Samodzielnie eksploruj czarnobylską strefę wykluczenia w poszukiwaniu drogocennych artefaktów – zagadkowych przedmiotów o niezwykłych właściwościach. Polegaj na swoich umiejętnościach i wyposażeniu, aby sprostać wyzwaniom, które pojawią się na twojej drodze…

“Zona” to przygodowa gra planszowa w klimatach survivalu przeznaczona dla od 1 do 4 graczy. Gracze wcielają się w szperaczy – osoby, które wbrew obowiązującemu prawu i zastosowanym środkom prewencyjnym przeniknęły do czarnobylskiej strefy wykluczenia. Choć każdy z nich jest inny, przyświeca im ten sam cel – spełnienie swojego marzenia dzięki mocy legendarnego Serca Strefy.

“Zona” posiada cechy najlepszych gier przygodowych, a rozgrywkę w nią wyróżnia charakter choices-chain adventure – dynamicznej przygody opartej na decyzjach wzajemnie na siebie wpływających.

Twoje ciągłe wybory związane z zarządzaniem ekwipunkiem i atrybutami postaci odbiją się na twoich czynach kiedy podczas przemierzania wytyczonego przez siebie szlaku staniesz przed niepowtarzalną szansą lub śmiertelnym zagrożeniem.

Gdy tekstowe wydarzenia zmuszą cię do podejmowania decyzji, które zadecydują o ich dalszym przebiegu, twoje aktualne położenie przyprze cię do muru czy pozwoli ci wybrać własną drogę? Korzystaj z okazji i wpływaj na otoczenie innych graczy, aby zyskać przewagę w zuchwałym wyścigu szperaczy do samego Serca Strefy i odkryć jedno z ponad 20 możliwych zakończeń!

Właśnie dlatego w “Zonie” gracze sami opowiadają sobie, niejednokrotnie zaskakujące, opowieści, które za każdym razem będą inne. Naprawdę inne.