W sieci zagościła makabrycznie zabawna crossreklama nadchodzącego “Death Stranding” od Koima Productions oraz kolejnego sezonu „Ricka i Morty’ego”.
Choć dwie marki zdaje się różnić wiele – taki crossover ma pewien sens, jeżeli uważnie prześledzi się historię tych dzieł. Oba zresztą nie stronią od innowacyjnych rozwiązań i szalonych pomysłów. W grze pojawi się m.in. Conan O’Brien. Ponadto „Rick i Morty” są silnie związani z kulturą gier i science fiction, więc nic dziwnego, że taka reklama nie wydaje się przesadnie niedorzeczna.
lmao how is this Death Stranding ad EVEN REAL pic.twitter.com/D2jiWGJB8V
— Kojima Productions Network (@KojiProNetwork) November 1, 2019
Twórcy mieli nosa. Szczególnie, że premiery obu produktów mają miejsce w ten sam weekend. Gra ukaże się w piątek, serial rozpocznie w niedzielę.
„Death Stranding” wyjdzie na PlayStation 4 już 8 listopada, zaś czwarty sezon „Ricka i Morty’ego” będzie emitowany od 10 listopada.
Źródło: Kojima Productions Network/Twitter