Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Upoluj Łowcę!

 

5 kart postaci

W grze znajdziecie 5 kart postaci, na których umieszczone zostały ilustracje, miejsca na ekwipunek, wyposażenie początkowe, cechy postaci oraz tor zdrowia i doświadczenia.

7 figurek bohaterów

Każdy z bohaterów posiada swoją unikalną figurkę, używaną podczas rozgrywania misji taktycznych. Medyk oraz Snajper posiadają wersję żeńską oraz męską.

Dwie ostatnie figurki dostępne są jedynie podczas kampanii na Zagramw.to oraz Kikstarterze!

Plansza bazy oraz 15 kart pomieszczeń

Podczas kampanii gracze będą mogli produkować ekwipunek oraz przechowywać zbędne elementy wyposażenia w swojej bazie. Znajduje się w niej 5 pomieszczeń: Kuźnia, Laboratorium, Wytwórnia pancerzy, Warsztat oraz Rusznikarz. Każde z pomieszczeń posiada 3 poziomy. Na początku kampanii baza jest prawie pusta, posiada jedynie 1 pomieszczenie na najniższym poziomie rozbudowy.


13 dwustronnych plansz misji

W grze znajdziecie 13 dwustronnych plansz (7 dużych, 3 średnie oraz 3 małe), potrzebnych podczas rozgrywania misji taktycznych. W sumie do waszej dyspozycji będzie 26 unikalnych ilustracji miejsc – od pustkowi, przez opuszczone fabryki, górskie wąwozy aż do zaułków New Jensen.

47 figurek wrogów

W grze staniecie oko w oko z hordami krwiożerczych bestii, masywnymi maszynami oraz grupami bandytów. Od potężnych MK-14 RHINO do zmutowanych i wygłodniałych szczurów. Figurki zostaną wykonane z PVC – materiału typowego dla modeli w większości gier planszowych największych wydawnictw.

351 kart wydarzeń, lokacji, drogi i miasta

Karty wydarzeń i lokacji stanowią serce części fabularnej gry. To z nich budować będziecie otaczający świat, na nich znajdziecie mnóstwo ciekawych zleceń, one poprowadzą was przez wciągającą fabułę. Karty miasta i drogi natomiast są to losowe zdarzenia, które mogą napotkać bohaterowie podczas podróży.

16 kart wrogów

Każdy przeciwnik, z którym możemy zmierzyć się w walce, posiada własną kartę. Na karcie tej znajdują się jego współczynniki, ilustracja, oznaczenia (np. opancerzony, latający) oraz opis sposobu działania zależnie od sytuacji na planszy.

67 kart dokumentacji technicznej

Karty dokumentacji technicznej są niezbędne do produkcji sprzętu we własnej bazie. Karty można zakupić w miastach lub zdobyć w nagrodę za wykonywane zlecenia. Na każdej karcie znajdziemy informację o czasie potrzebnym na wyprodukowanie danego rodzaju ekwipunku, niezbędnym poziomie pomieszczenia oraz zasobach potrzebnych do rozpoczęcia produkcji.

300 kart akcji

Karty akcji to najważniejszy element pozwalający na zastosowanie wybranej taktyki podczas rozgrywania misji. Karty te pozwalają również reagować na poczynania przeciwnika oraz wzmacniać działania akcji. Każdy bohater posiada swoją unikatową talię 60 kart – 25 kart początkowych oraz po 7 na każdy kolejny poziom rozwoju.

138 żetonów i kart ekwipunku

W grze występuje ogromna różnorodność ekwipunku, prostych pistoletów i noży, miotaczy ognia, karabinów snajperskich, stymulantów, pułapek, granatów, pancerzy i elementów stroju. Całości dopełniają wszczepy takie jak kieszeń podskórna, elektrody domózgowe, implanty oczodołowy czy bioostrza.

Ponad 250 znaczników

Poza wyżej wymienionymi elementami w grze znaleźć możemy ponad 250 różnorodnych znaczników: znacznik pierwszego gracza, żetony ogniw paliwowych, ukrycia, doświadczenia, obrażeń, czasu, produkcji, morale, zatrucia, poziomu, zdrowia, wydarzeń czasowych, rozbudowy bazy, fabularne, modułów, żywności, przeładowania, znalezisk, terenu oraz znacznik przyjaciela Tyki.

5 kości

W pudełku znajdziecie 5 grawerowanych czerwonych kości, które posiadają klimatyczne symbole pocisków.

Instrukcja, księga misji, karty zapisu i karty pomocy

32-stronicowa instrukcja przedstawia wszystkie zasady oraz w pełni wyjaśnia wszelkie wątpliwości dotyczące rozgrywki. Księga misji zawiera prawie 50 unikalnych misji, które będą mogli wykonywać bohaterowie. Dodatkowo w grze znajdują się 4 karty pomocy oraz 10 kart zapisu, dzięki którym możliwe będzie zapisanie stanu gry i szybki powrót do wcześniej rozpoczętej kampanii.

Etui na pudełko

Każde pudełko z grą zamówioną podczas kampanii na Zagramwto oraz Kickstarterze zostanie zapakowane w ekskluzywne etui (box sleeve) z grafiką przedstawiającą New Jensen.

Pamiętajcie, że prezentowane elementy nie są finalnymi produktami. Mogę się one nieco różnić od ostatecznych grafik lub kształtów komponentów, które znajdziecie  w pudełku. Wszystkie figurki pokazywane na zdjęciach są żywicznymi prototypami.

Opis gry

Rok 2111. Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.

Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety.

Uderzenie wywołało katastrofalne skutki – nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.

Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce.

Zapadła ciemność.

Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.

Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety.

Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.

Wród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.

Mamy rok 2114. Nastał okres, przez kronikarzy nazywany Nową Krucjatą. Nastał czas Łowców!