Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

Wielkie zmiany w Final Fantasy VII Remake – nowe szczegóły

 

Twórcy „Final Fantasy VII Remake” chętnie ujawniają kolejne szczegóły na temat odświeżonej wersji tej kultowej gry. Niedawno ogłosili, że tytuł zadebiutuje w formie epizodycznej, a teraz zdradzili, że zakończyły się prace nad pierwszym scenariuszem. Nie poskąpili również informacji o wprowadzonych zmianach!

„Final Fantasy VII Remake” nie zostanie wydana od razu, tylko zostanie podzielona na kilka części. Twórcy podkreślają, że chodzi o rozmiary gry. Konieczność podzielenia tytułu na kilka epizodów wynika z faktu, że projekt jest zbyt duży. Pierwowzór był ogromny, a nadanie mu nowych, współczesnych szat zabiera mnóstwo czasu i wysiłku, a Square Enix pragnie dopracować wszystko w najmniejszych szczegółach. Możemy się więc spodziewać, że każdy epizod opowie inną historię i zaoferuje odmienne elementy rozgrywki.

Na szczegółowe informacje jest jeszcze za wcześnie, jednak w najnowszym numerze magazynu „Famitsu” znalazła się informacja o zakończeniu prac nad scenariuszem do pierwszej części „Final Fantasy VII Remake”. Jest to niespodziewana wieść, gdyż w przypadku odświeżonych wersji gier przeważnie nie stosuje się większych ingerencji w narrację. Z informacji, które znalazły się na łamach „Famitsu” wynika, że na graczy czeka kilka interesujących wiadomości:

– Na początku 2016 roku ma mieć miejsce specjalna impreza poświęcona „Final Fantasy XV”, więc możemy się spodziewać, że kilka słów na temat „Final Fantasy VII Remake” również padnie.

– W „Final Fantasy VII Remake” zwiedzimy różne obszary Midgar.

– Podział gry na odcinki, umożliwi poświęcenie większej ilości czasu również na mniej znane postacie, np. Biggs, Wedge czy Jesse.

– Square Enix zna już liczbę części, na które zostanie podzielona „Final Fantasy VII Remake”, jednak na razie trzymają to w tajemnicy.

– Ponad to, Square Enix wykorzystuje silnik Unreal Engine 4 i współpracuje nad grą z zespołem od „Kingdom Hearts III”. Zapowiada się także długofalowa współpraca w tym zakresie.

– Na chwilę obecną deweloperzy nie wypowiadają się na temat funkcji internetowych.

– ATB Gauge (robocza nazwa) i Limit Break różnią się od siebie. Twórcy nie zdradzają szczegółów, ale te elementy będą ulegać zmianie w zależności od przyjętego przez gracza stylu walki.

Poniżej możecie zobaczyć zwiastun „Final Fantasy VII Remake” opublikowany podczas konferencji PlayStation Experience 2015.