Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Konkursy

KONKURS wygraj grę planszową Świat Dysku: Sekary i książki Terry`ego Pratchetta (rozwiązany)

Gra „Świat Dysku: Sekary” to już trzecia planszówka z uniwersum stworzonego przez Terry’ego Pratchetta. Zaprojektowana została przez Leonarda Boyda i Davida Brashawa oraz jest przeznaczona dla dwóch do czterech graczy w wieku od czternastu lat.

Z przyjemnością oznajmiamy, że mamy dla Was dwa egzemplarze tej gry i pięć egzemplarzy książki Folklor Świata Dysku.

Aby wygrać jeden z nich, musicie odpowiedzieć na pytanie konkursowe, być fanami Kawerny na Facebooku oraz mieć trochę szczęścia;)

 

Pytanie brzmi: Jaka książka Terry`ego Pratchetta jest Waszą ulubioną i dlaczego?

 

Odpowiedzi nadsyłajcie do 25 listopada 2015 roku na adres konkurs@kawerna.pl – w temacie maila wpisując SEKARY, pamiętajcie by zamieszczać też adresy ewentualnej wysyłki.

Nagrodzimy PIĘĆ osób, dwie otrzymają pakiety Sekary + Folklor Świata Dysku, pozostałe trzy otrzymają książkę Folklor Świata Dysku

Wyniki w ciągu 2 tygodni od zakończenia konkursu

ps. za pytania o wyniki wyślemy do Was wilkołaka ze Straży Miejskiej, albo BAGAŻ (wiecie jaki z niego krajzol)

 

O grze:

W grze wcielacie się w role operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów, używających skomplikowanego systemu lamp i migawek do przekazywania liter. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przesłanie słownej wiadomości – swojej wiadomości! Zatem słowa jak najszybsze możecie zamienić na byle przed innymi i wyciągnąć z tego właściwe wnioski… Chyba, że do wyścigu włączy się niejaki Moist von Lipwig i kierowany przez niego Urząd Pocztowy Ankh-Morpork – wtedy trzeba będzie przyjąć czasowe zawieszenie broni, by wspólnie dopiec zacofanym pocztowcom!

Świat Dysku: Sekary to szybka i pełna interakcji gra planszowa, w której pokażecie mistrzom słownych układanek, że do pracy w telegrafie Świata Dysku bardziej użyteczne są twarde łokcie, niż znajomość alfabetu.

O książce: Większość zwykle dorasta, wiedząc „od zawsze”, jak i kiedy należy odstukać w niemalowane drewno, kiedy skrzyżować palce i co się stanie, kiedy księżniczka pocałuje żabę albo chłopiec wyciągnie miecz z kamienia. Niestety, wiele w tej wiedzy staje się obecnie zapomniane. Legendy, mity i baśnie: nasz świat zbudowany jest z historii, jakie sobie opowiadamy o tym, skąd przybywamy i skąd się tam wzięliśmy. Na Dysku jest tak samo, jednak istoty, które na Ziemi są wytworami wyobraźni – jak wampiry, trolle, czarownice, możliwe, że i bogowie – tam są rzeczywiste: żyją, a czasem nawet kopią. W „Folklorze Świata Dysku” Terry Pratchett łączy siły z czołową brytyjską badaczką folkloru, Jacqueline Simpson, by bez przesadnego szacunku, ale pouczająco przeanalizować te żywe mity i legendy, które przedstawia, opisuje, a niekiedy z sympatią wyśmiewa w fantastycznym Świecie Dysku.

 Folklor.swiata.dysku

Większość zwykle dorasta, wiedząc „od zawsze”, jak i kiedy należy odstukać w niemalowane drewno, kiedy skrzyżować palce i co się stanie, kiedy księżniczka pocałuje żabę albo chłopiec wyciągnie miecz z kamienia. Niestety, wiele w tej wiedzy staje się obecnie zapomniane. Legendy, mity i baśnie: nasz świat zbudowany jest z historii, jakie sobie opowiadamy o tym, skąd przybywamy i skąd się tam wzięliśmy. Na Dysku jest tak samo, jednak istoty, które na Ziemi są wytworami wyobraźni – jak wampiry, trolle, czarownice, możliwe, że i bogowie – tam są rzeczywiste: żyją, a czasem nawet kopią. W „Folklorze Świata Dysku” Terry Pratchett łączy siły z czołową brytyjską badaczką folkloru, Jacqueline Simpson, by bez przesadnego szacunku, ale pouczająco przeanalizować te żywe mity i legendy, które przedstawia, opisuje, a niekiedy z sympatią wyśmiewa w fantastycznym Świecie Dysku.Większość zwykle dorasta, wiedząc „od zawsze”, jak i kiedy należy odstukać w niemalowane drewno, kiedy skrzyżować palce i co się stanie, kiedy księżniczka pocałuje żabę albo chłopiec wyciągnie miecz z kamienia. Niestety, wiele w tej wiedzy staje się obecnie zapomniane. Legendy, mity i baśnie: nasz świat zbudowany jest z historii, jakie sobie opowiadamy o tym, skąd przybywamy i skąd się tam wzięliśmy. Na Dysku jest tak samo, jednak istoty, które na Ziemi są wytworami wyobraźni – jak wampiry, trolle, czarownice, możliwe, że i bogowie – tam są rzeczywiste: żyją, a czasem nawet kopią. W „Folklorze Świata Dysku” Terry Pratchett łączy siły z czołową brytyjską badaczką folkloru, Jacqueline Simpson, by bez przesadnego szacunku, ale pouczająco przeanalizować te żywe mity i legendy, które przedstawia, opisuje, a niekiedy z sympatią wyśmiewa w fantastycznym Świecie Dysku.Większość zwykle dorasta, wiedząc „od zawsze”, jak i kiedy należy odstukać w niemalowane drewno, kiedy skrzyżować palce i co się stanie, kiedy księżniczka pocałuje żabę albo chłopiec wyciągnie miecz z kamienia. Niestety, wiele w tej wiedzy staje się obecnie zapomniane. Legendy, mity i baśnie: nasz świat zbudowany jest z historii, jakie sobie opowiadamy o tym, skąd przybywamy i skąd się tam wzięliśmy. Na Dysku jest tak samo, jednak istoty, które na Ziemi są wytworami wyobraźni – jak wampiry, trolle, czarownice, możliwe, że i bogowie – tam są rzeczywiste: żyją, a czasem nawet kopią. W „Folklorze Świata Dysku” Terry Pratchett łączy siły z czołową brytyjską badaczką folkloru, Jacqueline Simpson, by bez przesadnego szacunku, ale pouczająco przeanalizować te żywe mity i legendy, które przedstawia, opisuje, a niekiedy z sympatią wyśmiewa w fantastycznym Świecie Dysku.

 

AKTUALIZACJA:

Pakiety gry + książka wędrują do:

Agaty S.

Piotra Sz.

Książki Folklor Świat Dysku trafią do:

Wioletta Sz.

Wiktor K.

Gosia J.

GRATULUJEMY! Zwycięzcy otrzymali maile od nas 🙂