Kawerna – fantastyka, książki fantastyczne, fantasy
MEDIA
Kategorie: Gry

The Chant | Odkryj rozgrywkę nie z tego świata

Najnowsze nagranie z rozgrywki przedstawia kluczowe zasoby potrzebne do przetrwania w sekciarskim, lovecraftowskim horrorze, który pojawi się 3 listopada.

Dołącz do Mike’a Skupy, dyrektora kreatywnego, który opowiada o tym, co sprawia, że The Chant stał się lovecraftowskim horrorem action-adventure, którego nie chcesz przegapić, gdy pojawi się na rynku 3 listopada 2022 roku.

Czym jest The Chant? Poznaliśmy już enigmatyczną i barwną obsadę postaci, zbadaliśmy zakamarki Glory Island i przyjrzeliśmy się początkom kultu rekolekcyjnego… ale w jaki sposób będziesz wchodzić w interakcję z tymi elementami podczas rozgrywki?

Po nieudanym rytuale w odosobnionym ośrodku rekolekcyjnym, Mrok rozprzestrzenia się po całej wyspie, żywiąc się negatywną energią. Musisz walczyć, unikać i okiełznać to nadprzyrodzone zagrożenie, które doprowadza wszystkich do szaleństwa.

The Chant to zwarty świat, zachęcający graczy do poruszania się w głąb różnych lokacji w celu odkrycia zasobów i przedmiotów kolekcjonerskich, jednocześnie ożywiając przeszłość dawnych mieszkańców tej połączonej wyspy.

Równowaga jest kluczem do przetrwania

Umysł, Ciało i Duch są niezbędne dla Twojego dobrego samopoczucia. Twoje wybory i działania, wpływają na równowagę między nimi i decydują o tym, jak zakończy się historia The Chant.

Zbieraj, wytwarzaj i odkrywaj tajemnice przeszłości, jednocześnie walcząc z różnymi zagrożeniami zarówno w Mroku, jak i poza nim.

Walka lub ucieczka jest kluczowa dla przetrwania, gdy zarządzasz zasobami, bronią duchową i umiejętnościami przeciwko stworzeniom i kultystom, którzy wyłaniają się z Mroku.

„Ten film z rozgrywki wyjaśnia, w jaki sposób połączyliśmy mechanikę przetrwania, akcji i eksploracji, aby stworzyć odrębne, kultowe doświadczenie kosmicznego horroru. W trakcie spaceru po różnych obszarach Wyspy Chwały odkryjcie, jak system Umysłu, Ciała i Ducha wpływa zarówno na momenty akcji, jak i na rozwój fabuły” – tłumaczy Mike Skupa, dyrektor kreatywny.